PIGMENTI - sve lepote boja



Veliki pozdrav dragi moji danas na meniju PIGMENTI!!!
Danas vam pišem o pigmentima Glazel visage koji su poreklom iz Poljske, a od nedavno imamo priliku da se počastimo ovim divnim pigmentima i u Srbiji.

Predpostavljam da ova priča može zanimati najviše šminkere, ali isto tako i make up entuzijaste, pa ću sa vama podeliti svoje iskustvo.
Naime, dotične pigmente sam pronašla na Instagramu Ovde kod generalnih zastupnika Glazel visage Srbija.

Već duže vreme privlače me pigmenti kao nešto što make up čini nesvakidašnjim, pa sam odlučila da istražim i pronađem najlakši način da dođem do njih.
Preduslov je bio da ne moram dugo da čekam dostavu, jer uglavnom sve što sam viđala po webu, a da mi se dopalo, treba naručiti iz USA, Rusije i drugih zemalja odakle je put dug do nas, a ja sam bila veoma nestrpljiva.
Ko traži, taj i nađe!
Tako sam i ja pronašla ove divne praškaste lepotice!


Subić Cameleon

Pigmenti se mogu naručiti i pojedinčno, ali ipak sam se odlučila da naručim stubić koji mi je najviše privukao pažnju.
Naime reč je o polihromatskim bojama, tj. pigmentima i stubiću koji nosi ime Cameleon.
Svaki stubić sadrži inače 8 različizih pigmenata i njegova cena je 3000 Rsd.


Gigi's

Da bi boja pigmenta bila što jasnija i što intezivnija, preporučivo je koristiti bazu za pigmente.
Sudeći po preporukama make up stručnjaka NYX  glitter primer je idealna baza za pigmente i glitere, stoga sam se i ja odlučila za isti.

NYX glitter primer

Treba biti pažljiv sa bazom u početku, dok se ne naviknete na rad sa njom.
Baza je puderaste roze boje i veoma brzo se ta boja neutrališe.
Preporuka je da nakon nanošenja na kapak sačekate da se baza osuši nekih 15-20 sekundi i onda možete početi sa nanošenjem pigmenta.
Pigmenti su veoma rastresiti, a najbolje se kontrolišu vlažnom pljosnatom četkicom za nanošenje senke, bar sam ih ja tako aplikovala.
Takođe, važnom četkicom mogu se lepo i ublendati, u zavisnosti šta želite da postignete.
Cena ove beze je nešto više od 1000 Rsd.


Svočevi stubića Cameleon

Ono što svakako mogu reći, da je bilo veoma nezahvalno praviti svočeve, s obzirom na to da je gotovo bledo predstaviti ove pigmente fotografijom, koliko su božanstveni uživo.
U zavisnosti kako svetlost pada na svaki od njih, oni se prelivaju u bezbroj boja i nijansi.


Gigi's
I za kraj moram da se zahvalim mojoj dragoj Emiliji na strpljenju,  jer je ovo bio moj prvi put da radim sa pigmentima.
Ono u šta sam sigurna, jeste da sam oduševljena pigmentima, da daju bezbroj mogućnosti za eksperimentisanje i da sa uživanjem nastavljam da eksperimentišem...
Jedina zamerka, koja možda i nije toliko bitna, jeste da pojedinačno pigmenti nemaju ''imena'', pa kad vas pitaju koji ste pigment koristili, možete samo reći npr. treći odozgo na dole ili šesti odozdo na gore..
Malo je smešno, al Bože pomozi, snaćemo se!!!

Do sledećeg pisanija pišite mi vaša iskustva, savete kako vi koristite pigmente i naravno da li vam se dopao ovaj post!?
Na stranici Glazel visage Srbija Ovde na Instagramu možete pronaći još divnih pigmenata, a i sama sam sigurna da se neću zaustaviti na smo jednom stubiću...
Veliki pozdrav do sledećeg posta...

Dragana Gigi Matijević

                                                        Gigi's cup of make up







<