ZIMA - KAD KOŽA ''VRIŠTI'' U POMOĆ!!!

Nega lica


  Veliki pozdrav dragi moji!
Danas na meniju jedna od aktuelnih zimskih tema - SUVA KOŽA!

Kad kažem suva koža lica, mislim dehidrirana koža, koža koja zateže i pecka, koja daje jasan znak da treba ozbiljno da joj se posvetimo.

Ove zime ni mene nije zaobišao ovaj problem, iako imam mešovit tip kože,
oni '' normalni'' delovi kože lica, doslovce su ''VRIŠTALI'' u pomoć.

Preparati za kućnu negu koje sam do skoro koristila, kao da su izgubili svu svoju ''MOĆ'' u bici sa hladnim vremenom. Krema, serum i prirodna ulja koja koristim,  volšebno su uskratili  suvim zonama mog lica adekvatnu hidrataciju i nikako nisam mogla da se oslobodim neprijatnog osećaja peckanja i zatezanja.

Došao je momenat kada treba potražiti mišljenje stručnjaka, a ja sam svoje lice i poverenje poverila salonu  Kozmetika Harmonija  Ovde , koji se nalazi u Cvijićevoj 105 u Beogradu.


Kozmetika Harmonija kozmetički salon


 U prijatnom ambijentu salona, nakon konsultacija sa gospođom Mirjanom Zdravković, kozmetologom i vlasnicom salona, odlučile smo se za tretman čišćenja lica i hidratacije kozmetikom profesionalnog italijanskog brenda Primia Cosmetici  Ovde.

Naime, za stanje moje kože, kojoj je bila potrebna dubinska hidratacija, odabran je tretman Hydratense -Pro. 



Ovom prilikom želim da vam ukratko opišem moje iskustvo i proizvode čijim sam učinkom veoma zadovoljna.
Na prvom mestu kvalitetom preparata Hydratense linije Ovde za negu, koji su prirodnog porekla, bez parabena, alergena, veštačkih boja, parafina i PEG emulgatora.
Jednom rečju, dobro znate šta stavljate na svoje lice, što je meni jedan od prvih zahteva, kada je nega lica u pitanju.

Dijagnostika stanja kože i upoznavanje sa tretmanom

Još jedan momenat, meni veoma dragocen, jeste činjenica da ste u svakom trenutku upućeni koji preparat se aplikuje na vaše lice i koja je njegova svrha. 
Svi preparati se otvaraju na licu mesta i koriste isključivo na jednom klijentu, tako da nema dileme u vezi sa svežinom i kvalitetom preparata.

Aplikacija preparata uz masažu lica i dekoltea

A sada o tretmanu...

  *Hydratense -Pro tretman* je profesionalni tretman hidratacije lica i dekoltea,  sa posebnom  hidratantnom, zaštitnom i preventivnom funkcijom idealan za tretiranje prvih bora.
Poentu efikasnog delovanja  preparata čini sinergija dvaju molekula hijaluronske kiseline, sa različitim molekularnim težinama, koja selektivno reprogramira površinsku i dubinsku hidrataciju tamo gde koži najviše nedostaje, lagano popunjava površinske bore i ublažava nesavršenosti kože.


Aplikacija Hydratense-Pro maske za lice  


Tretman se sastoji od sledećih komponenti:

1. HYDRAT01 HYDRATENSE-PRO HIDRATANTNI SERUM ZA LICE  
2. HYDRAT02 HYDRATANTE-PRO HIDRATANTNA MASKA ZA LICE
3. HYDRAT03 HYDRATANTE-PRO HIDRATANTNA KREMA ZA LICE 

Aktivne sastojke čine: dragocene biljne masti, ši puter, maslinovo ulje i ulje lešnika, koji pružaju osećaj prijatnosti i koži daju mekoću.
Ekstrat ginsenga i proteini iz kvasca poboljšavaju tonus kože i podsti
ču obnavljanje ćelija kože, dok svetlucave mikroperle odmah koži daju sjaj, uklanjaju male nesavršenosti i ujednačavaju ten kože. Tretman daje jasno vidljiv efekat zatezanja, ublažava bore i ekspresivne linije.



Koža posle završenog tretmana
Meka i hidrirana koža

 Ovom prilikom opisala sam vam ukratko svojstva i korake, ali ono što je meni lično najbitnije, jeste EFEKAT koji je momentalno vidljiv.
Koža koja je čistija, blistavija, nahranjenija i elastičnija
a na dodir nestvarno mekapogotovo kada se prisetite muka pre tretmana.

Prednost ovog tretmana je što NE PITA ZA GODINE, niti za tip kože, a benefit je dugoročan. Ovaj tretman može se ponavljati 3-4 puta godišnje za sjajne efekte. 
Svakodnevna nega može se nastaviti  Hydratense kućnim tretmanom u vidu seruma i kreme Ovde.
Moramo priznati da dobra hidratacija i jeste jedan od ključeva adekvatne nege kako lica tako i tela, te je ne treba zaobilaziti.

Utiske koje sam ponela iz salona Kozmetika Harmonija, mogu da opišem kao najprijatnije moguće.
Od ambijanta, preko ljubaznog osoblja posvećenog klijentima do stručnosti koja pruža sigurnost da ste svoju kožu poverili profesionalcima.

Zaista verujem da kao ni ja, ni vi ne stavljate svoju kožu u ''svačije'' ruke... Jel tako?



Salon  Kozmetika Harmonija
Delić  prijatnog, opuštajućeg ambijenta

Koliko često posvećujete svojoj koži tu čast da je počastite nekim tretmanom?
Ja sam rešenje za ''VRIŠTEĆU KOŽU'' pronašla u adekvatnoj hidrataciji, a ukoliko imate sličnih ili možda drugačijih izazova u vezi sa vašom kožom lica, toplo preporučujem divne ljude i obnavljajuću energiju salona  Kozmetika Harmonija, kao svojevrstan doživljaj.
Za sve dodatne informacije kliknite na link Ovde.


Drage moje pište mi svoje utiske.
Kakva je hidriranost vaše kože, da li joj je potrebna pomoć?
Do sledećeg pisanija....

Dragana Gigi Matijević



                                                            Gigi's cup of make up










<