U SJAJU SVETLOSTI HAJLAJTERA

Gigi's

                                   TEČNI HAJLAJTERI I KAKO IH KORISTIM?

Veliki pozdrav dragi moji, 
danas na meniju tečni hajlajteri i par načina na koje ih možete koristiti.

Za zvezdu ovog posta odabrala sam tečne hajlajtere MAKE UP REVOLUTION LONDON, koji su se nedavno pojavili i na našem tržištu i možete ih naći Ovde.

Naime, do skoro jedini tečni hajlajter sa kojim sam bila upoznata je bio Aurin i moram priznati da nisam specijalno bila odševljena istim...
Međutim, Makeup Revolution London tečni hajlajteri su mi otvorili jednu novu dimenziju upotrebe ovih sjackavih tekućina...

Moj Number one izbor pao je na UNICORN ELIXIR, pre svega zbog prelepe bočice koja sadrži 18ml hajlajtera, koji se na svetlu reflektuje u nežnoj plavo-ljubičastoj njansi, pa imate utisak da ste se posuli zvazdanim prahom...




Inače, bočica je staklena i proizvod se aplikuje pipetom. 
Potrebno je zaista samo nekoliko kapi da zasijate kao Božićna jelka.
Pigmentacija je savršena, bezbroj suptilnih, sitnih ljubičasto-plavih šljokica...
Ova vrsta hajlajta, po meni, idealna je za neki večernji make up look, kada želite da ostavite jak utisak!

Drugi izbor pao je na LIQUID LUSTRE GOLD tečni hajlajter iz iste porodice, koji sam odabrala kao hajlajter koji mogu da koristim na dnevnoj bazi.
Imajte na umu da pri odabiru treba voditi raćuna i o boji vašeg tena, pa s obzirom na to da spadam u osobe sa nešto tamnijom puti, odabrala sam upravo ovaj.



 Nešto tamnija nijansa, pre bih je nazvala bakarno-roze, nego zlatnom, savršeno se uklapa u moj ten. 

Tu dolazimo i do načina na koje koristim tečne hajlajtere.

Prvi način je klasičan, nekoliko kapi, u zavisnosti koji intenzitet hajlajta žalite da postignete, na tzv. hajlajt mesta na licu: vrh jagodične kosti ka ušima ( tik iznad bronzera ), vrh nosa, predeo ispod obrve i mrvica hajlajta iznad gornje usne.
Naravno, ova mesta su po nekom pisanom pravilu, ali imajte na umu oblik svog lica, jer hajlajterom želimo da istaknemo ono najlepše i damo licu svetlosti i svežine.

Drugi način je da tečni hajlajter pomešamo sa tečnom podlogom i na taj način licu damo dodatni dašak svežine svetlucavim elementima.
Moj nači je da na dve pumice tečnog pudera ide jedna kap tečnog hajlajtera.
U eri mat tečnih pudera ovaj potez daje mat puderu svežinu koja mu nedostaje...

Kako ćete naneti tečni hajlajter, ovde mislim na oruđe: četkicom, prstima ili Beauty blenderom, to ostavljam vama.
Moje iskstvo kaže da Beauty blender i četkica daju najlepše rezultate.

Želim da napomenem da su ova dva hajlajtera bila moj izbor, a u ponudi imate sve ukupno 7 nijansi, pa izvolite, odaberite onaj po svom ukusu...

Za kraj, želim vam da isprobate ove sjajne bočice, otkrijete svetlucavu blagodet koju nose u sebi i naravno pišete mi svoja iskustva, ma kakva ona bila...
Do sledećeg pisanija pozdrav od Gigi i sijajte svaki dan moje dame!

Dragana Gigi Matijević

                                                       Gigi's cup of make up










<