MOJ FAVORIT- lagani puder za vrele letnje dane



Veliki pozdrav dragi moji!

Današnja tema je moj omiljeni tečni puder za vrele letnje dane, a u pitanju je RIMMEL - FRESHER SKIN.
Ovaj drogerijski lepotan u teglici pojavio se negde s proleća i totoalno me oduševio svojim karakteristikama i činjenicom da neverovatno prija mojoj koži.


Slatka teglica na prvu deluje kao veoma nepraktična solucija za pakovanje jednog ovakvog proizvoda, ali kad ga probate, pakovanje postaje nebitno.
25ml je skromana količina za cenu od 1200 rsd, ali poterbna je veoma mala količina proizvoda da bi se postigao prirodan izgled make up-a. 
Soluciju za nanošenje direktno iz teglice našla sam u pljosnatoj četkici za puder koju koristim samo za nanošenje, dok pufnastijom četkicom ravnomerno raspoređujem i blendam puder, tako da nema prljavih rukica...
Sadrži poklopac koji čuva svežinu proizvoda, SPF 15 u vidu zaštite od sunca i fenomenalno miriše za razliku od ostalih drogerijskih pudera koji me uvek guše mirisom na hemiju...


 Kao što možete primetiti na slici, tekstura ovog pudere je poprilično vodenasta i veoma lako se razmazuje i blenda. Shine-free je njegov opis sa kojim se ne slažem, jer nema pudera koji u vrelim danima neće prosijati, ali zato se slažem sa opisom da ne zatvara pore i da koža pod njim slobodno diše i hidrirana je.
Ja sam neko ko ima puno pegica i flekica na licu i dopada mi se što ovim puderom ublažavam njihovu vidljivost, ali ipak zadržavam prirodan izgled, jer su pegice deo mog tena i volim ih.


Kada se puder pojavio, ton moje kože je bio svetliji tako da sam se odlučila za nijansu 200 Soft beige.
Nakon mora i potrošene prve teglice nisam imala dilemu koji ću puder kupiti.
Kako sam lepo pocrnela izbor je pao na tamniju nijansu FRESHER SKIN pudera u nijansi 303True nude, koji se svršeno uklopio sa mojim preplanulim tenom.
Na slici  se vidi da ga namerno nisam razmazivala, jer ne biste mogli primetiti razliku koliko se savršeno utapa u boju mog tena.
Ukoliko želite jaču pokrivnost savetujem prvo prajmer, a zatim nakoliko slojeva pudera u zavisnosti šta želite da postignete. Ja ovaj puder ponekad setujem, ali najčešće to ne činim, jer mi se dopada taj fresh skin momenat.



Ne znam kako se Vama čini, ali ja sam u potpunosti zadovoljna?!
Svež i hidriran izgled kože, srednja pokrivnost, lako blandanje i duga postojanost pudera na licu, razlozi su zašto je ovaj puder moj letnji favorit.
Da li ste isprobale RIMMEL FRESHER SKIN
Pišite mi svoje utiske.
Do sledećeg pisanija....


                                                     Gigi's cup of make up

<