PRE I POSLE NEZGODE!!! CRUSHED HIGHLITER


 PRE I POSLE NEZGODE !!!!
CHRUSHED HIGHLIGHTER!!!



Pozdrav dragi ljudi posle pozamešne pauze!!!!
Naime, tehnićki razlozi su krivi što nisam pisala.
Moj dragi računar gospodin Radiša se u jednom momentu razboleo, tj. gos'n Radiša je imao blaži oblik Alchajmera...
No, hardisc je izlečen veštim rukama mog dragog kolege Dekija i sad šljaka kao nov!

Vratili smo se u punom sjaju i sa puno entuzijazma da sa Vama podelimo sve priče vezane za iskustva sa proizvodima koje sam koristila u međuvremenu.
Pa da počnemo!!!

Pre izvesnog vremena sebe sam počastila LLUMS cosmetics  MARBELEIZD BRONZER-om koji izgleda prelepo. Neko ga koristi po nazivu kao bronzer, ali se meni više dopao u ulozi highliter-a.
Moj primerak je bio u br. 02 pod imenom AMBER.
Kad kažem bio, to znači nije više....



 Šta se dogodilo???
Odmah po kupovini, kad sam stigla kući i jedva čekala da ga isprobam, dogodila se nezgoda. Bronzer mi je ispao na zemlju i ako se bolje zagledate u sliku, videćete da se gornji rub proizvoda jednostavno odvojio od donjeg.
S obzirom na to da je sam proizvod smešten u pot i sredina mu je ispupčena, od udarca o zemlji jednostavno kao da je presečen po sredini.

Majko moja, nov bronzer, a već uništen ...

Šta raditi?

U ovom razbucanom stanju, bilo ga je gotovo nemoguće koristiti.

Setim se ja onih korisnih YOU TUBE videa kako da popravite raspalu šminku i rekoh sebi PROBAJ, pa kud puklo da puklo...
Hmm i onako je već puklo...

Savet, koji verujem da  većina zna, jeste da sva praškasta šminka -( kameni puderi, senke, highliteri, bronzeri), mogu se jednostavno spasiti tako što ćete ih izmrviti na najsitnije čestice i potom dodati onoliko kapljica čistog alkohola, koliko je potrebno da sjedini masu, a da masa ne bude previše vodena.

Alkohol je u ovom slučaju vezivna supstanca i kad to učinite potrebno je da sačekate malo, masu stavite u očišćen i dezinfikovan stari ili novi pot, pritisnete papirnom maramicom da biste odstranili višak alkohola i preko nje stavite predmet koji odgovora promeru pota, lagano pritisnete da masa dobije ravan oblik.

Posle toga ostavite sve da odstoji 24h i možete Jovo nanovo da koristite proizvod.




Moram priznati da estetski nisam baš najbolje izvela operaciju, ali rezultat je  ispao više nego sjajan!!!



Inače, bronzer je i nazvan MARBELEIZED po ugledu na MERMER, mešavnia belih i bakarnih tonova koji su se ovim pukim slučajem sjedinili i po meni dali još bolje karakteristike ovom sjajnom proizvodu.

  Pigmentacija je drastično povećana i sad mi je žao što nisam napravila svoč u prvobitnom stanju bronzera, ali garantujem vam da je pigmentacija bila daleko manje ubedljiva nego sada!!!



Kao rezime, nezgoda je donela muku, ali na kraju ja sam dobila još bolji proizvod nego što je i bio.
Sve drugarice su me pitale šta je to na mom licu, zato što kao hajlajt daje prelep nežan odsjaj sa sitnim, sitnim bronzanim šljokicama...
Iskreno, cela bih se kupala u ovoj prelepoj šljokičastoj bronzijadi i mislim da će biti MOJ apsolutni HIGHLITE HIRO celog leta 2017!!!
Šta da kažem, prvo sam ga razbila, a sad uživam u novorođenom LLUMS MARBELEIZED BRONZERU kao prelepom highliter-u!!!
Palo mi je na pamet da kupim ostale brojeve LLUMS Bronzera, pošto ima još niansi, slučajno ih ispustim i vidim da li će biti isti rezultat...
Šala naravno!!!

Da li se Vama dogodilo nešto slično????
Pišite mi  o svojim nezgodama sa šminkom ... Kako ste ih rešile?
Do sledećeg pisanija pospite se šlokicama i samo sijajte, sijajte, sijajte.....


                                                 Gigi's cup of make up
<