AUSSIE (OSI) PRIJA MOJOJ KOSI!!!

 


                                                   



Pre mesec dana uspela sam konačno da se dokopam Aussie (Osi) proizvoda za negu kose.
Za mene kao i za većinu bjutiholičara u Srbji ovi proizvodi su još uvek nedostupni, osim ako nemate nekoga u bližem ili daljem inostranstvu da vam donese ili pošalje ili imate mogućnost sami da ih nabavite ako putujete.
Ja sam imala sreću da naletim na njih u Bipa radnjama u Beču za vreme novogodišnjih praznika.
Probala, isprobala i pokušaću da vam najednostavnije prenesem svoje utiske.




S obzirom na činjenicu da je moja kosa, pa skoro u potpunosti plava (imam jake plave pramenove) jasno vam je da ima potrebu za preparatima koji služe oporavku i očuvanju farbane kose.
Svi znamo da blanš i pramenovi dodatno isušuju krajeve i kosa traži ekstremnu hidrataciju i negu, a malo je proizvoda koji zaista mogu da naprave čudo.
Prvi proizvod za koji sam se odlučila jeste Aussie Miracle Moist - namejen uptavo čudesnoj hidrataciji oštećene farbane kose. 
U pitanju je regenerator koji u sebi sadrži, kako brend kaže, čudesno Makadamija ulje, koje u ovoj formuli pomaže hidrataciju vlasi, lagano raščešljavanje i gladak osećaj kada dodirnete kosu. Ovo ulje deluje hidrirajuće, produžavajući trajanje i sporije ispiranje boje.
Pored toga ovaj regenerator tako dobro miriše da poželite da ga ne ispirate...
Kosa zadržava dugo taj slatkasti miris na žvake i biva meka i svilenkasta, laka za raščešljavanje.




Drugi  proizvod je jedan od najčuvenijih proizvoda iz linije 3 Minute Miracle, ima ih više vrsta sa različitim sastojcima, a ja sam izabrala INTENSELY NOURSHING - intenzivnu negu.
Reč je o masci za kosu ili regeneratoru koji zadire dublje u dlaku i intenzivno je regeneriše i hrani.
Glavne zvezde ovog sastava su Avokado ulje, bogato vitaminima A, B, D, E i K i masnim kiselinama, koje hrani vlasište i daje predivan sjaj kosi i ekstrat Eukaliptusa, koji potpomaže regeneraciju i rast kose.
U ovoj kombinaciji dobijete proizvod koji zaista toliko pozitivno utiče na opotavak kose da je sa punim pravom jedan od najprodavanijih preparata za negu u UK i celom svetu.

Potrebno je samo 3 minuta da ova maska počne da deluje i nakon toga može da se ispere. 
Ostavlja predivno mirisnu, glatku i nahranjenu kosu, baš kao što kažu "čudo za 3 minuta".
Oba proizvoda sadrže po 250ml i zaista je potrebna mala količina da biste osetili njihovo blgotvorno dejstvo.
Gledajući videe i čitajući recenzije u kojima se devojke uglavnom pridržavaju pravila korišćenja od 3 minuta, poželela sam da masku zadržim malo duže na kosi.
Efekat je još bolji, ali s obzirom da je moja kosa inače tanka i veoma brzo upija ulja iz proizvoda, brzo se i masti, tako da ovaj metod primenjujem samo jednom nedeljno.

 Moji utisci su najbolji mogući i prezadovoljna sam kosom koja se lako raščešljava, oblikuje i čarobno je mekana i svilenkasta.
Oba proizvoda sam platila manje od 10 eura u Bipa radnji zahvaljujući novogodišnjem sniženju.
Inače, njihova cena na sajtovima poput Feelunique je negde oko 9 dolara po komadu. 
Možete ih naći i u Mađarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji i nemojte propustiti priliku da ih kupite.
Bilo kako bilo, nadam se da će ovaj fantastični brend uskoro doći i u Srbiju i da ćemo svi moći da uživamo u njegovim blagodetima.
Od mene imate sve preporuke da probate i same utvrdite da li na vašu kosu deluje "čudo od 3 minuta".
Ukoliko želite da vam pišem o proizvodima za negu farbane kose koje koristim pored ovih, pišite mi u komentaru.
Do sledećeg pisanija pišite mi svoje utiske ukoliko ste koristile Aussie (Osi).
I da Aussie (Osi) prija mojoj kosi!!!!


                                                 Gigi's cup of make up
<