ESTAR Cosmetics - recenzija


Veliki  pozdrav dragi moji čitaci, neko vreme me nije bilo na blogu zbog neočekivanih privatnh problemčića, ali sve to je iza mene i spremna sam da nastavim dalje punom parom.

Zahvaljujući ljubaznoj Tamari iz kompanije Estar cosmetics iz Novog Sada, dobila sam prilku da testiram njihova dva proizvoda o kojima će biti reč u ovom postu.
Prošlo je više od mesec dana od kako sam počela da koristim ova dva proizvoda i sada slobodno mogu da kažem da sam se uverila u njihov kvalitet i učinak. Na slikama vidite načete proizvode, sada su pakovanja prazna i baš iz tog  razloga da vam ne bi prezentovala prazne kutijice, slike su sa početka korišćenja.

Počeću prvo od proizvoda koji mi je odmah zaokupio pažnju, jer deluje na zonu koja meni u poslednje vreme zaista pravi probleme.
Reč je o okoloočonoj osetljivoj zoni, koja je sa moje 34 godine počela da se previše suši i prilikom nanošenja make up-a, upija proizvode i stvara bele linijice u sitnim borma ispod očiju.
Moram da napomenem da sam zonu oko očiju dodatno iziritirala time što sam nepravilo koristila sheet masku za lice koja nije predviđena za okoloočnu zonu i u jednom trenutku koža je postala totalno suva i dehidrirana.
U pravi čas mi je došla Estar Eye Gel krema, koja je postepeno povratila elasticitet kože i rehidrirala je zahvaljujući bogatom i hranljivom sastavu.



Izdašno pakovanje od 50 ml sadrži između ostalog i hranljiva ulja avokada, nevena, margosa, ulje semenki grožđa, šafanika, kofein, alatonin i suve ekstrate kestena i kamilice.
Da, svi sastjci na jednom mestu daju izuzetan učinak hidrtacije i nahranjenosti kože okoloočne zone.
S obzirom da je akcenat na hidrataciji, ja sam ovu kremu po preporuci nanosila u debljem sloju ispod očiju, a zatim u tanjem i na čitavo lice, ujutru i uveče.
Rezultat je nežna, meka, nahranjena i hidirna koža!!!
Sigurna sam da ako ne može da u potpunsti ukloni, onda u svakom slučaju potpomaže smanjenju sitnih borica i hidrataciji kože.
Ostavljam vam toplu preporuku da isprobate ovu gel kremicu i uživate u njenoj blagodeti i prirodnim sastojcima.


APSOLUTNO najveće iznenađenje  i utisak savršenstva koje neopisivo prija mojoj koži je RE-HYDRO BODY CEAM!!!!  Sasvim sam sigurna da ovu mazalicu za telo uvrštavam u FAVORITE 2016 godine kao najbolji BODY CEAM (za mene!!!).
Početkom grejne sezone uživala sam u toplini svoga doma i dalje to činim, ali isto tako počele su muke sa isušivanjem kože, perutanjem i nemanjem adekvatne kreme, losiona koji će mojoj koži povratiti hidrtaciju i smanjiti tegobu.


Ova krema za telo je namenjena upravo problemu suve kože i pored bademovog ulja, ši butera, arganovaog ulja, ulja noćurka, pantenola, alatonina i vitamina E, sadrži i hijaluron.
Sadrži 200ml proizvoda veoma blagog i prijatnog mirisa i ekipu sastojaka koji savršeno prijaju mojoj koži.
Bukvalno od prvog nanošenja koža je povratila svežinu i sjaj, mekoću i hidriranost i uklonila suvoću i perutanje.
Zaista sam isprobala dosta proizvoda koji se bave istim problemom, ali ni jedan nije imao ovako fantastičan učunak u tako kratkom periodu.
Ukoliko imate iste ili slične probleme ovaj BODY CREM I EYE GEL kremu možete poručiti na sajtu Estar cosmetics www.shopestar.com
Takođe na sajtu se možete upoznati i sa celokupnim asortimanom i fiozofijom ove kompanije koja modernim, ali i tradiconalnim načinom spravljanja kozmetičkih proizvoda daje jedan koncept nege tela koji se savršeno uklapa u svakodnevnu rutinu modernog čoveka.
Dodatno zadovoljstvo i ponos za mene je to što imamo domaću firmu, vrhunske proizvode za negu lica i tela i čast mi je da vam prenesem svoje utiske i oduševljenje.


Nadam se da ćete ovim pozvodima dati šansu i uveriti se u njihovu učinkovitost ukoliko imate slične probleme sa kožom.
Do sledećeg pisanija budite mi lepe, negovane i nasmejane!!!


                                             Gigi's cup of make up
<