TAŠTINA PRAZNINE 2 / EMPTIES


                                                 



      Veliki pozdrav dragi moji danas pričamo o jednoj kategoriji koja se ovih  dana našla u ogromnim količinama u mojoj korpi za  potrošene proizvode.
S obzirom na to da ih ima dosta, odlučila sam da svaki drugi ili treći post posvetim ovoj temi da vas ne bi zamorila praznim bočicama. Ovaj put je u pitanju "korektivna dekorativa" najviše, a sledeći će biti sa više preparative...

Počeću sa veoma dragim proizvodima koje sam sa zadovoljstvom potrošila do dna.


 
 

Prva dva proizvoda su korektori koji su me svaki na svoj način oduševili.
Prvi je L'Oeal Paris True Mach čuveni korektor koji sam isprobala po preporuci čuvenog Vejna Gosa i veoma sam zadovolna sa njim i njegovom laganom strukturom, finom pokrivnom moći (ne totalnom). Ono što je meni najbitnije, nije mi se zavlačio u sitne borice ispod očiju.
NYX  korektor iz linije HD proizvoda, po strukturi je jači i masnij, ali i jače pokrivne moći.  Uz njega sam uvek koristila više blender nego četkicu za korektor.
Pokrivna moć odlična!!!
Jedina zamerka ja štampa na ambalaži koja se skinula posle dva korišćenja, pa sam pomislila, ako je tako loša štampa na bočici, šta li je unutra...???
Međutim, sam proizvod je, po meni, izvanredan, a proizvođač bi trebalo da se pozabavi dotičnim problemom ...


 Sledeća je maskara za obrve  Essence Make me brow o kojoj sam i ranije pisala i ovo mi je da vas ne slažem treća ili četvrta prazna. S obzirom da mojim obrvama ova vrsta proizvoda je dovoljna i daje im sređen - prirodan izgled, dugo ćemo se družiti.


Ova maskara je bila jedna, čini mi se, od najpopularnijih maskara u jednom trenutku (kada se pojavila) i postala jedna od "najpljuvanijih" u poslednje  vreme.
Benefit They're Real  maskara na mene je ostavila sledeći utisak!
Veoma je pigmentovana, crna crncijata, ima odličnu četkicu ( koju sam zaboravila da vam uslikam) i kako sam ja shvatila ovu maskaru - ona služi da izduži trepavice.
Njena formula je slična belim maskarama sa vlaknima koja produžavaju trepavice, s tim što je ova maskara ludački pigmentovana. Dakle, sa njom se postiže dužina i zahvaljujći četkici koja ima pufncu na vrhu detaljno se mogu definisati i najsitnije trepavice.
Daje jedan lep i prefinjen izgled trepavicama i ne služi za volumen, a to su mnogi od nje očekivali.
Ukoliko volite sve ove karakteristike kod jedne maskare, Benefitova They're Real maskara će biti pun pogodak za vas.
Meni je  bila odlična!!!



Essence matirajući puder - bilo bi dosadno da pišem više o njemu, jer sam uverena da svi znate koliko je dobar proizvod i da se može meriti sa mnogo skupljim brendovima.
Mom puderu je prošao rok, pa se pozdravljamo!!!


Još jedan Essence proizvod, The gel top coat je nadlak koji je za svaku pohvalu.
Doslovce sa njim lak se ne miče sa vaših noktiju, pa najmanje pet dana. Pogotovo me je iznenadio kao coat na tamnim nijansam lakova, koji se nejčešće brzo iskrzaju, a to se vidi iz aviona.
Gušći je nego slični proizvodi i treba brzo raditi sa njim, ali kad se osuši, lak ne mrda!!!



Ovo je bio deo moji potrošenih proizvoda.
Da li ste koristili nešto od ovoga, molim vas pišite mi vaše utiske.
Do sledećeg pisanija, ako nema sunca, sakrite ga i nosite sa sobom u đžepu !!!


                                                   Gigi's cup of make up
<