RIMMEL ME / Omiljeni The Only 1 ruževi

Preuzeto sa neta

Pozdrav dragi moji, danas reših da napišm jedan kratak post o Rimmel ruževima.
Naime, u jednom trenutku kada sam obratila pažnju na činjenicu koji brend ruževa za usne najviše koristim, ispostavilo se da je na prvom mestu bio Rimmel London.
Isprva sam bila opčinjena ruževima koji su se pojavili noseći ime poznate manekenke Kejt Mos, a zatim su se pojavili The Only 1  ruževi i doneli mi jedan sasvim nov diživljaj....



Ove tri niijanse su moj odabir, ali nešto kasnije ću deteljisati o svakoj ponaosob.
U trenutku kada je mat formula  ruževa za usne doživela ovde kod nas svoj vrhunac, Rimmel izbacuje ove fenomenalne ruževe i obara me s nogu...


Istini za volju, čini mi se da nisam jedina koja je ovaj trenutak jedva dočekala, što zbog činjenice da je zaista malo mat ruževa koji  su uspeli da mi hidriraju usne, što zbog činjenice da smo mat malo izgustirali...
Ovi ruževi su fenomenalno hidratantni, sjani, kremasti, pigmentovani i mirišu na neke voćkice, mene je najviše miris podsetio na lubenicu.


Kao što možete videti i sami, ruževi su tako koso napravljeni da sve vreme korišćenja oblik ruža ostaje isti, a to, meni bar, olakšava nanošenje tako da nemam potrebu da koristim prvo olovku, da bih izvukla preciznu liniju usana.
Moj izbor je pao na ove tri boje kao dnevnu, popodnevnu i večernju varijantu ovih fantastičnih, hidrantnih ruževa.




 Prva -dnevna varijanta jeste nude ruž  u broju 700, pod imenom NAUGHTY NUDE i na slici se nalazi u sredini. Prelepa nude boja za moderan neutralan dnevni look.

Druga- nešto intenzivnija i zaista prelepo pigmentovana je roze boja u broju 120, pod imenom YOU'RE ALL MINE i na slici se nalazi levo.

Treća- intenzivna, tamno-crvena idealna večernja boja je u broju 810, pod imenom ONE-OF-A-KIND, nalazi se na slici desno.





Još malo svočeva
Šta još dodati osim da pigmentacija ovih ruževa je odlična, veoma dugo traju na usnama, postepeno se skidaju, sjajni su, ali se lako mogu matirati ukoliko to želite i još jednom hidriraju usne fantastično.
Cena ovih ruževa je bila oko 500-600 Rsd., a ja ih naprosto obožavam i moja su preporuka!
Ukoliko delite moje mišljenje volela bih da mi napišete svoje utiske.
Do sledećeg pisanija veliki pozdrav!!!!


                                                            Gigi's cup of make up
<